طب سنتی چینی می تواند بیمار را به توقف دیالیز کمک
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

طب سنتی چینی می تواند بیمار را به توقف دیالیز کمک

طب سنتی چینی می تواند بیمار کمک کند برای جلوگیری از DiálisisPaciente: من در دیالیز برای یک سال بوده است، و به حال به رنج می برند تلاش زیادی با درمان. من ترس رو وقتی دو نفر مرکز دیالیز من فوت کرد. یکی از آنها حتی پس از دیالیز شروع کردم. من جستجو در اینترنت، و من درمان طب چینی در بیمارستان، می تواند به شما کمک کند من دیالیز متوقف واقعا؟ لطفا پیشنهادات است.

دکتر: دیالیز درمان به درمان نارسایی کلیه، که می تواند کمک پاک کردن خون و کاهش سطح کراتینین برای نجات جان است. با این حال، هنگامی که شما شروع دیالیز، شما باید آن را به طور منظم 3-4 بار در هفته و به مدت طولانی از دیالیز ممکن است برخی از عوارض جانبی جدی به شما، مانند فشار خون پایین، گرفتگی عضلانی، سردرد، نارسایی قلبی، و غیره

درمان ما از ویژگی های طب چینی شامل میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، درمان آلودگی خون، دهان پزشکی درمانی چینی، پا حمام درمانی، انما درمان، طب سوزنی، و غیره بر اساس مورد خود، ما یک طرح درمان سیستمیک برای بیماری خود را گرفتن درمان های مختلف چینی را.

این درمانها توابع زیر است:

- رگهای خونی را گشاد و بهبود گردش خون

- حذف سموم و مواد زائد و پاک کردن خون

- افزایش حجم خون به کلیه ها و آوردن اکسیژن بیشتر و nitrition

- برای تنظیم سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از التهاب در کلیه

- تشویق توانایی خود شفا از کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه

از طریق یک درمان سیستمیک، عملکرد کلیوی می تواند بهبود یافته به طور موثر، آن را تا یک شانس بزرگ برای جلوگیری از دیالیز و زندگی بهبود زندگی است. برای اطلاعات بیشتر از درمان منظم ما از طب چینی، شما می توانید یک پیام را ترک، و یا شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا دکتر آنلاین ما مشورت کنید. ما می توانیم شما کمک بیشتری می دهد.





:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: